26 Aralık 2011 Pazartesi

Kırmızı donlar foraa

Evet bi yılı daha geride bırakmaya sayılı günler kala benimde bişeyler karalamam farz oldu,2011'i nedense hiç sevemedim bir tek şey hariç :) , yavan sıkısı somurtkan bi ihtiyar gibisin ikibinonbir,zaten senden hiçbir dilekte bulunmamıştım nasıl olsa yapmıcakdın,ama 2012 beklentilerim epey bi fazla.Yurdumu ülkemi diye başlamıycam dileklerime nasıl olsa ülke için iyi yada kötü düşünenler var tepemizde bize söz düşmüyor..! bu yüzden sadece sevdiklerim ve kendim için bişeyler istiycem.İlk başta sağlık kıçımın başımın ağrımadığı hastalığı bahane etmediğim bir yıl yaşamak istiyorum,sevgilimi nikah masasını oturtup sonsuz mutluluk defterini kaşelemek istiyorum,arka kasayla başım fena halde dertte olduğu için bir an evvel erimek ve arkandan baktığında vay be bu popo benimmi demek istiyorum,yedikçe eriten çukulata çiğnedikçe cilde tazelik veren  sakız icat edilsin istiyorum..annemin ''gene mi sokağa çıkıyorsun elekçi''lafı yerine ''ahh yavrum sıkılmadın mı sen hadi gez dolaş eğlen gününü gün et''demesini umut ediyorum,yeni sende olmasa da 2013 de lütfen olsun..en önemliside artık kendimi ifade etmek istiyorum yanlış anlaşılmak kadar kötü bişey yok bu hayatın her anında geçerli..Özetle geçen sene beslediğim tüm umutlarımın bu sene lütfen artık yeşerip meyve vermesini istiyorum, çok rica edicem bu senede şans bana gülsün milli piyangolarım sütyenimin arasında bekliyor ^.^ ''bana çıkacak bana bana''..gördüğünüz gibi çok şey istemiyorum hepinize sağlıklı bol paralı kocaman aşklı bir sene diliyorum .. haa unutmadan kırmızı donları giymeyi unutmayın 00:00 sevgilerimle biricik..
Aşkıma:Sen 2011'da başıma gelen en iyi ve en son şeysin nice 3000'lere bebeğim seni seviyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder