23 Aralık 2011 Cuma

Odunun Tekiyim

Özürlüyüm ben evet bildiğin özürlü romantizm denen o şuh geni yaradan benden esirgemiş olsa gerek,kızların salya sümük olduğu romantik kalıplar benim sinirimi zıplatıyor,misal çiçek mevzu hayatım boyunca beni hiç etkilemediği gibi gereksiz bir masraf olarak görmüşümdür kızmayın ama öyle,enstrüman çalana ne demeli ay at kendini hemen aşağı sen bi gipsy kings değilsin bi curt cobian değilsin kendine gel.en çokta ifritlendiğim şey vitesin üstünde kızın eli ,kızın elinde adamın ki sanki sevgilini kaçıracaz ,son olarak sesleniş tarzlarınız''bebek,kuşum,meleğim,aşkitom,fındık kurdum,canısı'' bunları söylediğinizde yeminle aşktan soğuyorum,  romantik olmuyorsunuz.sevgilim bana tek taş aldığında ''neden aldın bunu bana yeaa,dünyanın parasını vermişindir bu beyaz taş için ,altın gibi parlasa neyse bildiğin gümüşümsü bi takı olum buu '' diye cırladığı mıda belirtmek isterim kıyamam canıma başka kadın olsa yerde sürünürdü allah belaımı versin..Ohh gül sevmez pırlanta istemez bir sevgili bundan iyisi dalda ki kayısı, romantik olcam diye işin bokunu çıkarmayın sevgili kızlar ve de erkekler..kentaçtis canlarım  muockkhh ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder